18 stycznia 2011

Pokażcie swoje choinki 4

Ślicznie wszystkim dziękuje za odzew i wstawiam następne choinki abyście mogły sobie pooglądać .
i teraz to co bardzo interesuje osoby które wezmą udział w losowaniu to jaka jest ta niespodzianka , oto mój mały prezencik mam nadzieje ze spodoba się Wam ,coś co może się przydać w domu jak i w podróży ,przybornik na przybory do szycia .Z tymi kolorami to bardziej Walentynkowo się zrobiło ,ale taki właśnie miałam pomysł i kolory materiałów które dobrałam .Losowanie zrobię 1 lutego a o zabawie możecie przeczytać tutaj klik klik





7 komentarzy:

  1. Jaki piękny przybornik! Oby szczęście się do nas uśmiechnęło! Dziękujemy za zabawę i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czego nie posiadam chcesz podarować.
    A choinki co jedna to ładniejsza;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie choinki są piękne. Przybornik też :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście walentynkowy - na pewno będzie mi pasował do torby podróżnej :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny przyborniczek chcesz sprezentować którejs z nas
    a konkurs cieszy się naprawde dużym powodzeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę super. Podoba mi się zestawienie kolorów. Patchwork to dla mnie czarna magia - muszę w końcu kiedyś spróbować.Pozdrawiam ! Ahoj !

    OdpowiedzUsuń
  7. ale kusisz tym przybornikiem...;-)
    śliczny,mam nadzieję,że spodoba się tej osobie,do której uśmiechnie się szczęście...
    buziaczki Hania :-)

    OdpowiedzUsuń